domingo, enero 29, 2006

Diumenge clàssic


Diumenge ressacoet perquè ahir vaig caure de nou en la tentació davant la telefonada de Lidi, i de nou vaig rebentar a Mogambo... brrr... continua la meua fase lèsbica...
Dia dels Goya, amb ganes però poques esperances de que Secret life of words siga justament reconeguda... ni tan sols nominació per a Robbins, tan gran que és a ixa pel·li, omplint la pantalla. Com deia Coixet, Tim pot ser molt guapo, mot lleig o normal. Ací, cremat i ceg, té una bellesa commovedora que em sobreprén el cor, brr...; tot el metratge, en realitat, em sobreprén, amb eixa cançó d'Anthony and the Johnsons de fons...
En preparació per a l'examen de Salut Mental de demà matí... són ja les 20 i jo encara no m'ha llegit la meitat del temari... haurè de tirar mà els meus recursos personals, inventius i retòrics, que fins ara no m'ha anat tan malament. I és que, com si ho vegés, ací estic, distraent-me (amb Hope there's someone... de fons); ara aniré al videoclub, a tornar Cider house rules (2n visionat) i Duck soup (hehehe), i a més, després de mesos, el divendres vaig descobrir que el dependent pot somriure i tot, què maco!!; i clar, esta nit els Goya.
Lucía Etxebarría, conferència a Vlc, i j no sé on, aggggghhhhhh. No fa ni un mes que l'he vista, però ja tinc mono. Mmmmm.
Em regodejaré recordant Eastbourne, amb aquesta Mojito party (la foto); no, no és massoquisme.
"Una película sobre el peso del pasado. Sobre el silencio repentino que se produce antes de las tormentas. Sobre veinticinco millones de olas, un cocinero español y una oca. Y sobre todas las cosas, sobre el poder del amor incluso en las más terribles circunstancias."

2 comentarios:

Blogger Marikato ha dicho...

HOLA CLARA!!!

Gracias por tus visitas!

Y sorpresa... te imaginaba completamente diferente, que cosa! Pero en mi versión y en la real salías guapa en las dos.

Penita que no puedo entender todo todo lo que pones, ya que no hablo catalán, me apañaré un poco pero sé que vale la pena.

Un beso

5:17 p. m.  
Blogger claradriel ha dicho...

Un honor q te pasees por mi blog, Marikato.
Siento la dificultad lingüística q es para muchos el catalán... yo sabía q esto iba a ocurrir!!
:( :(

11:23 a. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio